2015. okt 21.

Üdvözöllek az oldalamon!

írta: KezemÜgye
Üdvözöllek az oldalamon!


kep1.jpg
MIért és hogyan?

 

Imádom a ruhákat, az ékszereket és mindenféle kiegészítőket, amiktől nőcisebb és színesebb lesz a világ. Ti is? :) A boltokban az ember már szinte bármit megvehet, de vágytam rá, hogy valami olyat viseljek ami egyedi, nem jön szembe az utcán és tükrözi a személyiségemet. Részben ezért is kezdtem el különböző ékszereket, pénztárcákat, táskákat és kiegészítőket fabrikálni. Ezek a holmik aztán gyakran tesóimnál, anyukámnál, barátnőimnél kötöttek ki. Egyre több és több kívánságot kellett teljesítenem, egyre szélesebb körben kezdtek megismerni. Ekkor döntöttem úgy, hogy egyéni vállalkozó leszek, majd megszületett a Facebbok oldalam és a webshop is. Rengeteg odafigyeléssel és szeretettel készítem el termékeimet, minőségi alapanyagokból, hogy Te boldogan és sokáig viselhesd őket.

A saját ötleteim mellett egyéni elképzeléseket is megvalósítok, hogy mindenki kézbe vehesse a számára tökéletes kiegészítőt.
A blogomat egyrészt azért indítottam, hogy megismerjetek, hogy hírt tudjak adni az éppen folyó eseményekről, akciókról és, hogy különböző kreatív ötleteket, tippeket oszthassak meg Veletek.

 

Bátran írjátok meg ötleteiteket, kívánságaitokat az info@kezemugye.hu címre.

 

Gyertek, ismerjetek meg!

Lili

Szólj hozzá

pénztárca magamról ékszer